Krumplishal

- Hogy bírod a piát? - Az első öt litert nagyon jól, aztán a hatodiknál elkezdek kötekedni. És Te? - Ugyan, viccelsz? Viszkin nőttem fel, a vérem 86 fokos.. - Haörrhh.

Májstro, music...

krumlishal-logo_final-2c-01.png

shmb_banner.jpg

csetelni valaki?

logo (1).jpg

Verebek

1956 (1) 80 (1) ajánló (38) aladdin (1) alagút (2) alain delon (1) aláírás (1) aldo fabrizi (1) alpesi őrjárat (2) alterego (1) al lettieri (1) al pacino (1) amidou (1) angelo infanti (1) animáció (2) anoulu (1) Antonio Monselesan (1) anulu (2) aranyeső yuccában (2) Arany Film (1) asterix (1) as roma (1) athayde arcoverde (1) autó-motor (12) autogram (4) a férfi aki sasokkal álmodott (2) a szél fiai (1) bab (2) bagi iván (1) baki (5) barátság (1) betoncipő (1) blu-ray (3) bobby gale (2) böde dániel (1) bognár józsi (4) borgese (1) bozai józsef (1) brahma (1) bravo (1) brazília (1) brokkoli (1) brotherly love (1) bruno corbucci (1) bsth style (1) bud (5) budspencermovie (1) budweiser (2) bud spencer (377) Bud Spencer (2) buffy dee (1) buggy (3) bugsy (3) bujtor istván (16) buldózer (1) buli (43) bulvár (1) bűnvadászok (3) bunyó (5) caracoles (2) carlo pedersoli (6) cd (10) charleston (2) charlie firpo (2) cikk (21) címlap (2) claudio ruffini (4) cod2club (2) család (3) csengőhang (3) czigány judit (1) daniele liotti (1) dan fitzgerald (1) david huddleston (1) demotivalo (3) de angelis (3) díj (1) díjkiosztó (1) dizájn (2) django (1) donald pleasence (1) don camillo (1) don matteo (7) drájvör (1) dr house (1) duna tv (1) dürer (1) dvd (2) elemzés (4) elena pedemonte (1) életérzés (116) életrajz (5) eli wallach (1) emlékek (5) emlékezés (19) ennio morricone (2) enzo barboni (1) enzo cannavale (1) enzo maggio (1) érdekesség (146) ernest borgnine (1) erotika (3) évforduló (7) extralarge (2) ezio marano (1) faith minton (1) fanklub (2) fedél nélkül (1) fesztivál (6) film (141) filmkatalógus (2) filmvetítés (1) filmzene (19) flipper (1) foci (7) football (1) forrestal (1) francesco de rosa (1) franco nero (2) frisco (1) fürdő (2) futtetenne (1) gárdony (6) gera (2) geronimo (3) giancarlo bastianoni (1) gif (6) giovanni cianfriglia (1) giovanni pazzafini (2) girolamo (2) gisela hahn (1) gitár (1) giuliano gemma (5) glauco onorato (1) godzilla (1) goldenblog (18) graffiti (6) guido de angelis (4) gyász (18) gyerek (5) hagymásbab (10) hajó (1) hannibal (1) harold bergman (1) hasonmás (2) hatso sor közepe (1) haumann péter (1) hedon (1) herb goldstein (1) hetediksor (1) hill (1) hoax (1) humor (69) idézet (2) index (37) index2 (24) interjú (17) iveco (2) jamón serrano (4) japán (4) játék (56) jeff moldovan (1) jerry lester (1) jill flanter (1) joe bugner (9) joe de miro (1) joe hess (1) jógi (1) johnny firpo (1) jótékonyság (1) juventus (1) kamasuka (2) karácsony (9) karikatúra (11) kárpáti györgy (1) kártyatrükk (1) kaszkadőr (2) kenderesi tibor (1) kép (4) képregény (1) keresztrejtvény (3) kim mckay (2) kincs ami nincs (13) kiserkel (3) klisé bár (1) kőhalmi zoltán (1) koncert (17) könyv (13) köztéri emlék (1) kránitz lajos (2) kritika (4) krumplishal (115) különben dühbe jövünk (2) kultfilm (1) kultifilter.hu (1) kuplung (1) kvíz (5) labdarúgás (1) látogatottság (3) La Pellicola dOro (1) lego (2) Livorno (1) lommatzsch (3) lori hill (1) louise benett (1) lucky luke (2) madrid (3) magyar hang (3) marcello verziera (1) marc lawrence (1) mario girotti (1) marisa laurito (1) maurizio de angelis (5) mellékszereplő (67) mém (9) mezcal (1) miami (2) mix (3) mobiltelefon (3) muhammad ali (1) műsor (5) nacsa olivér (1) nápoly (2) némedi mari (1) németország (10) nevem senki (1) nézettség (20) nimfas (4) nincs kettő négy nélkül (5) nyeremény (26) nyomás utána (1) nyomás utána eredeti (1) obelix (1) olimpia (2) oliver onions (1) operatőr (2) ördög jobb és bal keze (3) ötvös csöpi (3) pápa (2) paragulis (1) paulaner platz (3) pelota (2) piedon (1) piedone (19) piroch gábor (1) plakát (5) plakátfiú (1) pogány gábor (1) póker (1) póló (6) premier (2) program (1) puffin (2) puskás öcsi (1) rádió (4) rajon (1) rajongó (99) rajz (36) rambo (1) recept (5) reklám (6) remix (2) remo capitani (1) retro (2) retrospektiv (1) ricardo pizzuti (2) rita pavone (1) roberto pruzzo (1) roberto roney (1) robert loggia (1) robert vaughn (1) robert webber (1) russel crowe (1) ryan gosling (1) sal borgese (4) sam accardo (1) schwaebisch gmünd (4) sergio corbucci (2) sergio smacchi (2) simpson (1) sör (2) sorozat (6) sör virsli (11) sound stage (1) spencer (1) spencer hill magic band (19) sport (4) stan és pan (1) star wars (2) statisztika (2) stefano mingardo (1) streetart (3) superbutt (1) számítógépes játék (1) szavazás (25) székhelyi józsef (1) szilveszter (4) szinkron (9) szobor (1) szokolay ottó (1) szomor ábrahám (2) születésnap (15) t.i.r. (1) tábor2015 (1) találkozó (10) tarantino (2) tattoo (4) terence (1) terence hill (269) Terence Hill (1) térkép (1) tetoválás (4) tom ferramaneti (1) tony minarelli (1) Tony Norton (1) topolino (1) triggerman (1) tv (33) U2 (1) ujréti lászló (1) újság (8) ukulele (2) ursula andress (1) uszoda (4) vass istván zoltán (1) vélemény (1) vers (5) verseny (6) versényi lászló (1) videó (71) vincenzo maggio (1) vitár róbert (1) vízilabda (1) wc (1) western (1) Wildcat Hendricks (1) woody woodbury (1) yacht (1) zabálás (8) zene (43) zsugabubus (1)

Állandó oldalak

Facebookon is

Hozzászólások

Ügynökeink

Flag Counter

Puffin hívja Firpo hadnagyot! Jelentkezz!!

2014.08.13. 08:00 | Firpo hadnagy | 7 komment

Címkék: nézettség műsor

paragulis.gifMég mindig közel 600 ezer embert ültet le Charlie és Johhny Firpo kalandja a tv elé, és ennek mi igazán örülünk. A kis csatornák nagy lehetősége, hogy olyan népszerű filmeket vesznek műsorra, amik esetében garantált a nézettség, ráadásul olcsók. Bud Spencer és Terence Hill filmjei ilyenek. A múlt héten azonban nem egy kis csatorna, hanem az RTL Klub vette műsorára az És megint dühbe jövünk című filmet, ami csak hogy tisztázzuk nem a Különben dühbe jövünk folytatása... Szóval a reklámadóval harcoló csatorna műsorára tűzte kedvenceink filmjét, és a saját szempontjait tekintve, nem is volt ez olyan rossz húzás.

A nézettségi adatokat lesve a teljes lakosságot mérő adatok esetén 584.242 ember tekintette meg a filmet, amit ha redukálunk a reklámok miatt "fontos" 18-49 éves korosztályra, akkor pedig 257.362 főt számoltak a hozzáértők. Igen szép számok ezek, a többiek tekintetében egyedül a Meseautó című magyar film előzött, a többi mind saját gyártású produkció, Barátok közt és társai.

Mindig kiderül ilyenkor, hogy a két mester filmjeivel számolni kell. Hozzák a számokat, igenis be lehet vetni Őket akár főműsoridőben is. 

(via)

A bejegyzés trackback címe:

https://krumplishal.blog.hu/api/trackback/id/tr136595035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2014.08.13. 09:37:25

Annyi biztos ,hogy sokan nézik még mindig Bud Spencer Terrence hill filmeket, ami nem csoda, hiszen jó filmek és tényleg sokszori újranézésre is viccesek.

A nézettségmérés pontosságáról viszont nem vagyok meggyőződve, mert elég gyenge lábakon áll, a kb. 4 millió háztartás közül kiválasztanak kb. 1000-et oda felrakják a mérőműszert. Eleve a mintavételi arány nagyon kevés, ill. maga a mérés is rá van bízva a lakókra, akik ezért csak pár ajándéktárgyat kapnak, ennyiért meg ki venné komolyan? Meg eleve ki engedné meg, hogy beszereljék a műszert a lakásába? Nyilván nem az eszesebb fajtából valók.

Firpo hadnagy · http://krumplishal.blog.hu 2014.08.13. 10:18:10

@Adani: Szerintem ennél már fejlettebb a rendszer. Ez a mintavételi módszer pár éve volt korszerű, ma már mást használnak.

Flankerr 2014.08.13. 10:29:55

@Adani: Ez nem így működik, gondosan ki van választva, hová tesznek műszert, le van fedve a teljes lakosság, butától az akadémikusig, magányostól a nagycsaládosig.
A tévézés őshazájában és alapvetésében, az USA-ban fele annyi mérő jut 1 lakosra, mnit nálunk. Ott 60 milliárdos reklámtorta (plusz még sok milliárdnyi egyéb pénz) felosztása múlik rajta, mégis a pénzt elköltők elfogadják az adatokat, ahogy nálunk.
Ráadásul a konkrét film számai is teljesen hitelesek, nyár van, ilyenkor kevesebben tévéznek, és ez látszik is, a többi műsoron is, pl. a Tényeket 300-400 ezerrel többen nézik ősszel/télen.

Részletesebben:
emtv.blog.hu/2012/07/06/a_nezettsegmeresrol_1
emtv.blog.hu/2012/07/06/a_nezettsegmeresrol_2

Adani 2014.08.13. 12:11:25

@Flankerr:

Hát nem tudom, ha pl. nálam kopogtatnának ,hogy had tegyünk a tévédre egy műszert, ami méri mit nézel és majd kapsz cserébe pár tollat meg bögrét, én tuti elhajtanám mint Mariska a magzatot, és vannak ezzel így egy páran. Így szinte biztos ,hogy a mérők nagy része nem az intellektuális háztartásokban van, az egyszeri panelproli meg megtiszteltetésnek veszi, ha a Tévétől megkeresik és belemegy mindenbe.

De valójában így annak az 1000 valamennyi háztartásnak csinálnak műsort, akit mérnek nem az egész közönségnek.

A rendszer nem jó, de jobbat még nem találtak ki, ezért marad

Flankerr 2014.08.13. 12:23:44

@Adani: Magadból indulsz ki, ami nem mindig jó irány :) Oké, hogy te elhajtod őket, meg más is, teljesen elfogadom. Akkor majd keresnek mást, nem olyan kicsi ez az ország.

"Így szinte biztos ,hogy a mérők nagy része nem az intellektuális háztartásokban van"
Ez 100% nem igaz, egy nemzetközi Nielsen a hitelességét kockáztatná, ez nem így működik. A számok változásain rengeteg dolgot ki lehet mutatni, meg lehet magyarázni, ami nem így lenne, ha a "panelprolik", vagy bárki irányába torzítana a minta összetétele. Akkor nem a Comedy Central lenne az egyik legsikeresebb kábeladó 18-49-ben, nem a Cosmos lett volna a legsikeresebb Discovery műsor, stb. stb.

ComLo 2014.08.14. 11:55:19

@Adani: a "rendszert" úgy hívják hogy statisztika, alapvető matematikai elvekre épülő tudomány, amit egyetemeken oktatnak. Az 1000 lakás kiválasztása, nem hasraütésszerüen történik, hanem elég összetett modellek alapján. (Persze mint minden modell ez sem tökéletes, ezen is lehet, és kell is csiszolni, illetve mint modell ez sem fogja sosem a 100% valóságot tükrözni. De sokkal sokkal közelebb áll a valósághoz, mint azt elsőre gondolnád).

Amugy én nem hiszem hogy az "értelmiség" elhajtaná, az Nielsen-t. Pont ők azok, akik tudatában lesznek, hogy ezáltal az ő ízlésük fog megjelenni a műsorszerkesztésben.

Adani 2014.08.14. 16:13:30

@ComLo:

Akárhogy is mérnek az mindenhol úgy van ,hogy magasabb szám jelenti a több nézőt, magas számokat ad Bud Spencer Terrence hill filmek, ez tény, sokan nézik az is.

A statisztikáról viszont Churchill véleményét osztom, ill .a kis füllentés, nagy hazugság, statisztika elvet.

Már csak azért sem érdemes megengedni, hogy évekig kukkolják mit nézel és mikor, mert sztem pár ajándéktárgyért nem éri meg. Pláne, hogy még macera is van vele, bejelentkezni a rendszerbe azonosítókat váltogatni. Na meg ha mondjuk a tizenéves Pistike kilopózik éjszaka és apuci azonosítójával nézi a pornócsatornát akkor lesz ám hiteles mérés. Az is érdekes, hogy akkor is van nézettség mikor egyáltalán nincs műsor pl. adásszünetben vagy mikor sötétítést kap a tévé büntetésként.
süti beállítások módosítása