Még mindig közel 600 ezer embert ültet le Charlie és Johhny Firpo kalandja a tv elé, és ennek mi igazán örülünk. A kis csatornák nagy lehetősége, hogy olyan népszerű filmeket vesznek műsorra, amik esetében garantált a nézettség, ráadásul olcsók. Bud Spencer és Terence Hill filmjei ilyenek. A múlt héten azonban nem egy kis csatorna, hanem az RTL Klub vette műsorára az És megint dühbe jövünk című filmet, ami csak hogy tisztázzuk nem a Különben dühbe jövünk folytatása... Szóval a reklámadóval harcoló csatorna műsorára tűzte kedvenceink filmjét, és a saját szempontjait tekintve, nem is volt ez olyan rossz húzás.
A nézettségi adatokat lesve a teljes lakosságot mérő adatok esetén 584.242 ember tekintette meg a filmet, amit ha redukálunk a reklámok miatt "fontos" 18-49 éves korosztályra, akkor pedig 257.362 főt számoltak a hozzáértők. Igen szép számok ezek, a többiek tekintetében egyedül a Meseautó című magyar film előzött, a többi mind saját gyártású produkció, Barátok közt és társai.
Mindig kiderül ilyenkor, hogy a két mester filmjeivel számolni kell. Hozzák a számokat, igenis be lehet vetni Őket akár főműsoridőben is.
(via)
Hozzászólások