Sok posztunk szól mostanában arról, hogy a tv csatornák mennyire elkényeztetnek minket Bud Spencer - Terene Hill filmjeivel. A Nol Online fórumán parázs vita alakult ki, hogy a mesterek filmjeinek színvonala nem üti meg a szórakoztatás mércéjét, inkább komoly műsorokat néznének az emberek.
Mi rajongók mindenesetre örülünk annak, hogy a csatornák kényeztetnek minket. A fanyalgóknak visszaigazolásként, mutatunk pár nézettségi adatot az elmúlt hetekből. Ezután el lehet gondolkodni, hogy valóban üzleti érdek nélkül vetítik-e a csatornák a filmeket, pusztán csak Barátok közt pótléknak, avagy van reklámbevétel is a nézettségi adatok mögött... Azt hiszem a számok magukért beszélnek.
2011. július 28-án az És megint dühbe jövünk egyeduralkodó volt a maga 1.263.938 -as nézettségével. A 18-49 éves korú nézők között, akik a reklámok szempontjából elsődlegesek 518.447 ember nézte. Összehasonlításként az aznap második Tényeket 484.591 db 18-49 év közötti ember tekintette meg. Előtte való napon Piedone a zsaru kissé lecsúszott az 1.070.665 fős nézettségével, de így is rommá verte a nagy költségvetésű, napjainkban verhetetlennek tűnő Dr. House-t (520.178), majd utána a Hawaii Five-O nyomozóját (449.710) is.
Előző héten a egyik nap az Ördög Jobb, másik nap az Ördög Bal keze volt az egyeduralkodó. A western két része letarolta a csatornák esti sávját. A héten a közelükbe sem tudott férkőzni egyetlen film se. Hangsúlyozom, senki! Pedig vasárnap Gyűrűk ura vs Apafej ment a két adón. Ezekkel szemen a Trinity testvérek szerdán és csütörtökön 1.204.770 ill. 1.165.369 fős nézettséget produkáltak. (Gyűrűk ura: 987.637 fő) A mestereket ezen a héten a két csatorna Híradója győzte csak le.
Összegezve, az látszik hogy a mesterek semmit sem kopnak régi fényükből, igenis leültetik a magyarokat a tv elé, megéri vetíteni a filmjeiket. Nem pótlékok, hanem értékkel bíró alkotások, amiket lehet szeretni.
Az adatokat a BrandTrend adatbázisából vettük.
Hozzászólások